Založ si blog

…ktáke nohy

Z úst sa ti práši,
prsty za chrbtom skrížené.
V makovici Ti snáď straší,
a nehovor mi že nie.
Klameš!

Vysvetli čo tu skúšaš,
a ťaháš mi medové fúzy.
Zahovoriť? To nedáš!
Zapíš si za uši,
prekukol som Ťa.

Nedošlo Ti stále,
že nie som ľahká váha.
Orientujem sa v mále,
kto s kým a prečo spáva,
poľahky odhadnem.

Osobná zrada

16.10.2011

Aký trest si zaslúži, ten čo svoju dušu zradí? Brodiť sa v kaluži, za ktorú sa platí, svedomím. Kto vidí do híbky, seba samého? A udrží stípy, chrámu vlastného, tela. Čo túžby naše ničí, s človekom blízkym. Keď srdce kričí, o vzťahu ktorý ničím, nejde zachrániť.

Možno si Ťa dám

03.10.2011

Dnes čaká ma sladká chvíľka, A doprajem si ju sám.S mliečnou čokoládou milka, to bude ale mňam. Chceš? Ak náhodou máš chuť, ja rozdeliť sa s tebou viem. Tak pripravená buď, že iné sladké chcem. Teba. Tiež si hriešne sladká, a stále taká buď. Všetky moje zmysly hladká, po tvojom tele púť, pomalá

Horehron I.

10.07.2011

Možno netreba predstavovať tento kraj. Ale predsa. Väčšina územia regiónu Horehronie spadá pod banskobystrický kraj. V tomto kraji sa nachádzajú dve okresné mestá – Banská Bystrica a Brezno. Pod tieto dve okresné mestá spadá 73 obcí. Na pomerne malom území je veľká diverzita prírodných zvláštností – vysoké hory, lúky, lesy, horské bystriny, jazerá, [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 28311x
Priemerná čítanosť článkov: 2574x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy