Založ si blog

Kým Ťa mám

Môj svet sa oblieka,
do teplejších farieb.
Smútok s istotou odlieta,
a musí pri tom šalieť,
kým Ťa mám.

Nachádzam svoje sny,
aj keď stále bdiem.
Dávno už nie som zlý,
stále to však viem,
kým Ťa mám.

Daždivé dni sa menia,
v zaliate slnečným lúčom.
Tóny lásky rôzneho znenia,
radia sa za husľovým kľúčom,
kým Ťa mám.

Osobná zrada

16.10.2011

Aký trest si zaslúži, ten čo svoju dušu zradí? Brodiť sa v kaluži, za ktorú sa platí, svedomím. Kto vidí do híbky, seba samého? A udrží stípy, chrámu vlastného, tela. Čo túžby naše ničí, s človekom blízkym. Keď srdce kričí, o vzťahu ktorý ničím, nejde zachrániť.

Možno si Ťa dám

03.10.2011

Dnes čaká ma sladká chvíľka, A doprajem si ju sám.S mliečnou čokoládou milka, to bude ale mňam. Chceš? Ak náhodou máš chuť, ja rozdeliť sa s tebou viem. Tak pripravená buď, že iné sladké chcem. Teba. Tiež si hriešne sladká, a stále taká buď. Všetky moje zmysly hladká, po tvojom tele púť, pomalá

Horehron I.

10.07.2011

Možno netreba predstavovať tento kraj. Ale predsa. Väčšina územia regiónu Horehronie spadá pod banskobystrický kraj. V tomto kraji sa nachádzajú dve okresné mestá – Banská Bystrica a Brezno. Pod tieto dve okresné mestá spadá 73 obcí. Na pomerne malom území je veľká diverzita prírodných zvláštností – vysoké hory, lúky, lesy, horské bystriny, jazerá, [...]

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 29491x
Priemerná čítanosť článkov: 2681x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy